Anson Kong江熚生72字IG撰文惹退出MIRROR疑雲 眼利網民發現一個細節揭離團暗示

文: 羅志宏
2021.12.15

男團MIRROR人氣勢如破竹,日前傳出MIRROR將會為ViuTV拍攝一系列關於立法會投票的節目,惟再有消息指官方煞停相關安排。而同日Anson Kong江熚生就在IG上撰文表達演唱會後的感言,短短72字的感言卻惹來退出MIRROR疑雲,更有眼利網民發現AK IG上的一個細節,有離團暗示,事件引來ViuTV高層回應。

MIRROR六子AK、姜濤、Ian、Edan、Jer、Anson Lo早前一同舉行兩場《MOOV Music On The Road》演唱會,而AK在昨日(12月14日)就在IG上撰寫開騷後的72字感言:「Music on the road 每段旅程都會有開始與終結,或許我在路上不是最聰明最出眾,但至少我努力過,謝謝大家一直支持,希望將來可以係唔同路上繼續出發,繼續努力,繼續on the road」。

AK的感言字裡行間就惹來退團疑雲,有網民猜測並聯想為AK暗示離團,從感言第一句「每段旅程都會有開始與終結」、及最後一句「希望將來可以係唔同路上繼續出發」就可見一斑。另外,有眼利的網民發現向來重視團隊的AK在其IG個人簡介刪除了隊名「MIRROR」,只剩下「TeamAK」、AK的Studio「FOMOStudio」、及個人品牌「KYUBI 」。

帖文之下有大量粉絲湧入留言:「我哋一定同你行落去」、「你做乜,生粉都支持」、「無論你行去邊都會跟實你」、「路很長但一步一步行」、「以後嘅路生粉都會陪住你行」。對於疑似網民​​過分解讀,ViuTV製作部副總裁金廣誠就回覆傳媒指,並無此事。

 

圖及來源:IG@_kisang_

一App睇盡超過50個自家製節目:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓