關禮傑19歲細女關楓盈外貌曝光!打扮搖滾日系狂釘環勁前衛 反差萌搶鏡被指靚樣不輸家姐關楓馨

文: 羅志宏
2021.12.18

TVB綜藝節目《思家大戰》最新一集請來擔任關禮傑及其屋企人擔嘉賓,包括老婆、大女關楓馨(Fabienne)、細女關楓盈(Franziska),以及早前合作《我家無難事》的拍檔車婉婉。其中,鮮有在幕前出現的19歲細女Franziska,一身打扮衣著前衛,但實情擁有反差萌搶鏡,更被指靚樣不輸家姐關楓馨!

關禮傑的19歲細女關楓盈(Franziska/蕃薯卡)外表感覺搖滾,而且熱愛K-pop,打扮衣著偏向日韓風格,拍攝節目時全程表現卻超怕醜兼斯文,強勁「反差萌」相當搶鏡。

從Franziska的個人IG來看,Franziska熱愛一頭漂染的個性髮色和髮型,還有釘上鼻環、唇環、眉環,個人形象突出。

關禮傑又笑指全靠大女關楓馨「逼迫」,才能全家齊齊上節目:「我哋睇個節目覺得好玩,我個大女就叫我快啲搵思捷,所以係Fabi說服我,我再說服太太同細女。」大女關楓馨是應屆落選港姐,大熱止步於5強,參選時憑著甜美的笑容,狀態一直不俗,落選後加入了TVB;細女Franziska靚樣同樣省鏡,更被指拍得住家姐!

 

圖及來源:TVB、IG@關楓盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓