洪永城與梁諾妍6.2磅囡囡Amber出世!IG上撰文報喜:「嘩,好似爸爸呀!」

文: 羅志宏
2021.12.23

洪永城囡囡出世啦!藝人洪永城與老婆梁諾妍自今年七月結婚兼宣布造人成功後,今日就在IG報喜BB出世喜訊,恭喜。而較早前,梁諾妍都有拍下唯美孕照,以一黑一白的風格呈現,其中更真空上陣,極度性感!

【2021-12-23更新】

洪永城囡囡出世啦!洪永城今日在IG宣佈重6.2磅的囡囡Amber出世,在IG上撰文報喜:「大家好,我叫Amber,係人馬女,重6.2磅,想同大家打個招呼,我在荃灣港安出世,我一出世,姐姐同叔叔就話「嘩,好似爸爸呀!」跟住我望望爸爸媽媽,我有唔開心,因為我想似媽媽多少少,媽媽好靚。我知道媽媽痛了十四小時,催生了兩次,都開唔到宮頸,但係佢堅持到最後一刻,我聽到佢每2分鐘就痛一次,我仲聽到爸爸話隻手就斷,媽媽好偉大。多謝張智醫生哥哥、Ruby 姐姐同呢度所有的護士姐姐, 你哋好有愛,好照顧我,我會快高長大、孝順同好乖,會照顧媽媽,帶歡樂俾大家....哈哈,至於爸爸,我好肚餓,可唔可以快去搵奶粉錢呀。」

_________________________________________

現年33歲的梁諾妍(Inez)一向是圈中的運動女神,在懷孕期間都有Keep住做運動、跑步、瑜伽等強健孕婦身體,加上基因得天獨厚,幾乎是肥肚不肥人,手腳仍然相當纖瘦,拍下的孕照更是唯美性感,其中一套真空上陣,上身僅穿上白色西裝褸掩蓋胸部,將迷人線條表露無遺。不過可能是短頭髮的關係,不少網民就笑稱Inez撞樣田蕊妮。

洪永城與老婆梁諾妍於今年7月11日舉行婚禮,一對新人接受傳媒訪問時正式宣佈要做準爸爸媽媽。小登科的洪永城就透露:「希望將來做到個好爸爸,差唔多啱啱有咗四個月左右啦。」老婆梁諾妍Inez更話:「2月求婚後,其實3月4月(造人)都快,試咗都兩個月,我哋都冇諗住咁快」,當被問到是否一擊即中,Tony就表示:「我諗六、七擊啩」,大爆「想做爸爸好耐」,認真雙喜臨門。

圖及來源:IG@Inez


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓