闔家辣|Edan賀歲片電影首波預告公開!呂爵安小諧星上身大放笑彈 搞笑演出不輸影壇前輩

文: 羅志宏
2021.12.23

由吳君如、鄭中基、梁詠琪及MIRROR成員Edan呂爵安主演得2022年賀歲片電影《闔家辣》,將於明年農曆新年大年初一上映,電影日前就率先公開第一波預告,片中見到Edan繼續發揮搞笑才能,使出招牌「反白眼」與戲中前輩大放笑彈!即睇《闔家辣》首波預告~

Edan呂爵安這次是繼Anson Lo盧瀚霆後,成為第二位MIRROR成員踩入影壇,拍攝2022年的賀歲電影《闔家辣》,首波預告由高人氣的Edan呂爵安打頭陣,大晒誇張搞笑表情,極具喜感。《闔家辣》的笑料圍繞辣椒醬,Edan的搞笑演繹,拍在吳君如、鄭中基等影壇前輩,表現一樣有驚喜。

 

即睇《闔家辣》首波預告:

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓