【張敬軒演唱會2021】林家謙擔任第二場嘉賓倒數迎聖誕 與軒仔連環合唱兼台上大講曖昧笑話

文: 羅志宏
2021.12.25

歌手張敬軒一連18場《The Next 20 Hins Live In Hong Kong 演唱會》昨晚進入第二場,跟觀眾一起過了一個核爆式歡樂倒數迎聖誕,邀請了林家謙擔任嘉賓,兩人大放笑彈。軒仔更送上聖誕大禮,安歌二次,揚言當尾場做,讓觀眾十分難忘。

平安夜,為跟歌迷歡渡聖誕,大會刻意晚上九點半才開始,待大家可以凌晨一起倒數,軒仔不單換上搶包山款式熊仔聖誕樹新衫出場大唱洗腦聖誕歌,更請來樂壇新寵林家謙為嘉賓,全館整晚不停發出核爆式歡呼聲。

家謙出場,先是與軒仔合唱〈追風箏的孩子〉,繼而再跟觀眾打招呼,軒仔隨即叫家謙 :  「你除耳機聽下大家比你o既核爆式歡呼聲.....」軒仔形容家謙係一個好特別好特別的人,「佢好得意,我咁多年開音樂會、 開演唱會,未見過有一位嘉賓,咁唔話得 ,我地將綵排錄音send 比佢,佢竟然唱番一個編埋和音版比我 !」家謙就話:「咁樣做係希望成為呢個演唱會獨有版本,希望大家喜歡呢個版本,每次不同先好玩 。」

軒仔又表示最初認識家謙是在商台,當時大家同電梯,有身邊朋友指他們兩人好似樣,當時不以為意,但今次於舞台上面對面合唱真的有照鏡感覺。他直言,家謙這兩年有好成績,非常戥對方開心,唱片賣斷市,係時侯要開紅館。家謙就謙稱,「多得你提攜。」軒仔接話,「唔好咁講!係黃金就一定會發光!呢行好公道o既!」觀眾即送上無盡掌聲。

接著到家謙獨唱部份,他死拉軒仔不放,「你唔好交個台比我,唔好,太多人啦,我唔慣一個人係個stage到呀。唔好走啦....唔好係咁先啦.....你試下走,我同你一齊走o架!」軒仔:「你搞咩講到咁曖昧,哈哈….你知道o架,你要咩我都應承你o架....」家謙即搞笑回答,「我要樓啦....我要...」又再引發笑聲,接著由軒仔陪著他,獨唱「難道喜歡處女座」給大家。

來到安歌環節,快將踏入聖誕節,軒仔先是升上台唱了 《只是太愛你》然後又降下去,叫場館關燈,台底聽到他喊話: 「有禮物要送俾大家,以住大家聖誕節都係去買禮物,今年我準備左一件搶包新衫比大家!」再升上來時見到他已換了一件嫌如一座包山的服裝,由無數bear bear 熊仔砌出聖誕樹形,非常可愛,隨即又再引發核歡呼。最意想不到是,嘉賓林家謙竟然未走,又再重新上台,與軒仔及觀眾一起開心倒數萬眾歡騰的聖誕節,又齊齊唱改篇的YUU及DONKI聖誕洗腦歌,令現場每一位都開心到飛起。

唱完歌,軒仔話: 「家謙你準備咗份禮物比我,我都準備咗份比你」,接著招手叫他站在自己面前幫忙除衫,「你過來拆禮物啦,你係中間伸隻手入去就得啦。」引得觀眾不停狂叫。昨晚倒數安歌過後,歌迷並不肯離去,不停呼喚軒公,結果軒仔再送大禮,升回台面,跟大家說: 「今日真係當尾場咁做,唔會令你平安夜失望!」繼而送上「百年樹木」及老了十歲》」給大家演唱會才真正美滿完結。

【張敬軒演唱會2021】張敬軒年底登紅館再開個唱 18場演唱會唱埋跨年檔期搞慈善拍賣 附訂票詳情

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓