【萬千星輝頒獎典禮2021】「大小鍾嘉欣」首度同框合照勁似樣 15歲Yumi鍾柔美獲認證有星味

文: 羅志宏
2022.01.04

TVB《萬千星輝頒獎典禮2021》日前有鍾嘉欣特意從加拿大返港,順道參與這項年度盛事,更意外造就了一個小驚喜,就是跟有「翻版鍾嘉欣」之稱的15歲《聲夢》學員Yumi鍾柔美首度同場,讓「大小鍾嘉欣」來了一個同框合照,不少網民都大讚兩人我外貌和氣質果然非常相似!

鍾嘉欣與鍾柔美一同接受訪問時,鍾嘉欣就直認覺得兩人真的相似,對Yumi有讚冇彈:「好鍾意Yumi佢好有自然嘅星味,好享受表演,好有潛質,前途無可限量!」更表示自己有關注《聲夢》學員:「《聲夢》一班新人好多個都好優秀,同埋佢哋有首兒歌叫《Hands Up》,就想同一對仔女學廣東話,於是就日日畀佢哋聽,洗腦洗腦!」

至於鍾柔美亦表示好欣賞鍾嘉欣前輩,自己由細到大都很喜歡看鍾嘉欣的劇集,及聽她的歌曲。鍾嘉欣更表示從Yumi看到少少自己的影子,跟她當年入行時的「騰雞」可謂天淵之別!


圖及來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓