林芊妤3歲仔仔上唇受病毒感染致腫脹似鴨仔 Coffee半夜帶仔入院睇急症︰「怕佢會抖唔到氣」

文: 羅志宏
2022.01.06

藝人兼瑜伽KOL林芊妤(Coffee)的3歲仔仔「翟伯伯」,日前因為上唇疑受病毒或細菌感染,導致上唇發炎腫脹,情況腫到好似鴨仔,令憂心忡忡的Coffee半夜帶住仔仔,入醫院睇急症求醫,甚至之後推掉所有會議和工作,以便在家中陪伴兒子。

林芊妤(Coffee)事後在IG寫下長文,記錄是次仔仔「翟伯伯」出世至今首次入醫院求診的經歷:「前兩日佢話上唇入面痛,我睇完又見唔到有啲乜嘢只係有少少紅,諗住佢係生飛滋熱氣」,但其後「瞓覺腫到不得了,仲有少少發燒」,於是「即刻抱住佢去醫院,驚佢食物敏感怕佢會抖唔到氣」,幸好「見完醫生話佢係病毒或者有細菌感染,應該本身嘴入面有傷口,然後佢覺得痛係咁用隻手指整個嘴仔」。

仔仔的感染情況未算太嚴重,但Coffee就笑言仔仔「依家變咗一隻鴨仔,完全唔認得佢,中咗面目全非拳」,於是需要推掉所有會議和工作,在家中陪著仔仔「睇電視放題」,「能醫百病又能止痛」咁話。

經過今次件事,Coffee仲體會到「好怕佢有咩事我唔知點算,即刻諗身體健康真係好緊要」,還透露自己因此而發惡夢,知道仔仔對她有多重要,更以一句警世:「未考慮清楚真係唔好生,因為真係好大責任」!



圖及來源:IG@coffee89921

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!