前TVB新聞主播梁凱寧PO泳衣相大晒驕人身材 玩深海浮潛著紅色比堅尼搶眼過旁邊條鯨鯊

文: 羅志宏
2022.01.07

前TVB新聞主播梁凱寧(Maggie)自2019年9月離職後,一直都有以自由身的身份繼續幕前的工作,擔任過節目主持,又重返校園修讀碩士,生活充實。日前,梁凱寧就在個人IG社交平台上分享昔日去旅行的片段,玩深海浮潛,大騷驕人身材,出眾的上圍更比身旁的一條鯨鯊搶鏡。

梁凱寧雖然以TVB新聞主播的身份而為人認識,但因為身材出眾而廣受網民歡迎,日前就在IG分享於2017年玩深海浮潛的福利片,寫上:「究竟疫情幾時完,好想去旅行」。梁凱寧一身紅色比堅尼非常搶眼,大晒傲人上圍,而且大擺美人魚甫士,誘人的姿勢,獲網民讚極盡性感,狂讚梁凱寧是「2022新世代咪神」!

圖及來源:IG@maggieleung0722

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓