【新年2022】年廿八洗邋遢 6大精簡收納法助你輕鬆迎新年

文: a.Ki
2022.01.20

就快新年啦!真係想幫屋企煥然一新,但係雜物太多,就算想收拾完再佈置都好似無從入手……唔想新年開始就激嬲屋企人?就要睇睇以下6大收納懶人包,收納之餘,仲可以增加節日氣氛既佈置,一於氹氹情人及摯親,給他們一個驚喜!

收納前先整理 進行斷捨離

在收納之前,最好就是將打算要整理的範圍內的所有物品拿出來,並全放在地上,這樣才可以知道有些甚麼是需要保留/捨棄,從而知道自己到底有多少東西需要收納,這樣才可好好規劃之後的收納方案。

運用多變收納法 拜拜多餘收納箱

建議用不同的收納法應用於不同的區域,如玄關、客廳、浴室等;可用Command™

無痕掛鈎或收納系列,貼得穩陣,負重力強;除後不留痕,滿足每一個人不同收納要求。

玄關

疫情反覆,隨時要ready,用無痕™ LIFESTYLE收納系列─大型置物盒放置口罩消毒酒精等物品,進出時都可方便使用。

更可貼上無痕™ LIFESTYLE收納系列─組合式排鈎,於家人回家時或親戚們到訪時,給他們一個掛起大褸外套的空間。


客廳

經常亂放電視/冷氣remote control的你,需要一個無痕™ LIFESTYLE收納系列─小型置物盒,同時可放置小盆栽或小物品,整齊又就手。

而運用無痕™ - 中型設計師型掛鈎就可以好好安放打機、聽歌的earphone,一目了然。

新年當然不少得添加新裝飾佈置家居,只要運用無痕™ - 透明迷你掛鈎掛起新年裝飾,就更加美觀啦。


浴室

年廿八洗邋遢,大掃除用品如地拖、掃帚等要收納好,可以用無痕™ - 拖把夾放在容易取下的位置,方便清潔。

想掛起碌油葉,預備洗去霉運,就可以用無痕™ - 防水膠貼掛鈎無痕™ - 防水浴室系列放好洗滌用品,防水力強,唔怕濕水跌晒落地,安心晒!


廚房

煮食工具放好,新年煮九大簋更就手!運用無痕™ - 鐵線掛鈎系列無痕™ - 廚房防水收納系列,將廚具物品重新安放,輕易掛起小孔物品,防水系列無懼廚房高溫濕氣一樣掛得穩陣。


限時禮遇+85折迎新年

由即日起至1月31日,於HKTVMALL買3件3M精選家居清潔或收納產品即享85折!

限時禮遇:買滿$199更送你思高™家居潔淨消毒抹布85片裝(價值$48.8),殺滅99.9%新冠病毒,守護全家每一個人!

一Click立即選購:https://bit.ly/3tjhhcF 

 

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓