麥秋成被網民指控出軌偷食令老婆要「扮幸福」 湯怡IG貼家庭照反擊兼留7字回應獲讚高EQ

文: 羅志宏
2022.01.24

女藝人湯怡(Kathy)下個月便是其與排舞師老公麥秋成的結婚一周年紀念,這年來做人妻之餘更升呢人母,不過就經常被網民質疑「扮幸福」,屢被指婚姻假幸福。日前,湯怡就在IG限時動態玩「你問我答」,再被網民指控麥秋成出軌偷食,湯怡更被鬧爆「你扮幸福扮得好假」,湯怡隨即貼家庭照反擊,並以7字真言回覆。

湯怡與麥秋成奉子成婚後,育有一女「麥QQ」,專心照顧囡囡的湯怡不時都會在IG上放閃兼晒一家三口的幸福家庭照。不過,湯怡日前在IG就被網民挑機與疑幸福假象:「你覺得麥大秋出面有幾多個女人!你扮幸福扮得好假,枉你仲係演員!」

湯怡面對網友的踩場留言後,無視理老公麥秋成再被鬧花心,對老公好有信心,更貼上一家三口的幸福家庭照反擊:「多謝有一小攝人一直都特別關心我哋嘅婚姻。我係一個演員,自問我演戲唔係特別好,所以我陣係唔知點扮亦唔識扮幸福。作為演員我係要研究一吓嘅。多謝你嘅提點,而我哋嘅婚姻生活,只可以講『時間會證明一切』。謝謝。」獲讚是高EQ人妻!

 

 

圖及來源:IG@湯怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓