Jer柳應廷時隔三個月出第8首單飛歌《MM7》 鏡粉轟花姐冷待Ian陳卓賢削資源近半年冇歌出

文: 羅志宏
2022.01.27

男團MIRROR人氣持續巔峰,2022年繼姜濤再推出單飛歌《鏡中鏡》後,輪到Jer柳應廷時隔三個月出第8首單飛歌《MM7》,風格有別於之前的《物語》系列、「重生」系列,反應不俗。不過,另一人氣成員Ian陳卓賢就已近半年沒有推出單飛歌,與其他成員密集式出歌大有不同,不少鏡粉就轟花姐資源分配不均。

Jer柳應廷繼去年10月推出「重生」系列第三部曲《人類群星閃耀時》,時隔三個月火速再推出全新單飛歌《MM7》,畫起眼線一改之前的形象,令人耳目一新。Jer新歌《MM7》甫推出一日,亦即登上串流平台的新歌榜第一位。

不過,另有鏡粉鼓噪,留言轟花姐冷待Ian陳卓賢,事關Ian自去年8月推出單曲《搞不懂》後,已經接近半年冇歌出,有資源被削之懷疑。而Ian亦曾多次透露新歌早已製作完成待推出,惟一直了無日子,令Hellosss覺得Ian被冷待。事實上,Ian近年的solo歌都有自己參與創作,歌曲製作自給自足,有機會是要配合工作檔期才一拖再拖。

 

圖及來源:IG@Jer、Ian

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓