TVB聲夢學員冼靖峰失言「03年即係沙士死剩種呀」 補鑊後遭網民圍剿Archie在IG再撰文道歎

文: 羅志宏
2022.01.29

新冠疫情肆虐,不少人都會把2003年的「沙士」相提並論,皆是香港公共衛生議題上的重大事件。日前,TVB《聲夢傳奇》學員冼靖峰(Archie)就在網上音樂直播時,與其餘學員講到各自的出生年份時,就一度失言,講到「03年即係沙士死剩種呀」,雖然Archie即時補鑊稱講笑,但事後引起軒然大波,遭不少網民圍剿,惹來大批負評。

日前,TVB旗下音樂廠牌「愛爆音樂」為《聲夢》學員舉行網上音樂直播,4位學員包括冼靖峰(Archie)、Windy、Lolita、Felix就談起了眾人的年紀,Felix問道:「你係咪00後呀?Archie答道:「差兩年,我98。」Felix再講自己與Lolita都是03年出生,而Archie就突然爆出一句:「03即係咩?即係沙士死剩種呀,係咪呀?」其他三位聽畢頓時「打咗個突」,Archie亦秒速笑住「補鑊」連講四次「講笑」,不少網民睇完都相當震怒。

香港疫情乃嚴肅不過的社會議題,不論是2003年的「SARS」或2019年至今的「COVID-19」亦然。早有TVB藝人陸浩明(6號)曾在主持《#後生仔傾吓偈》時因一句「香港係沙士病毒嘅源頭」的失實陳述而引起極大迴響,最終需就「講錯嘢」而含淚致歉。作為新人的《聲夢》學員冼靖峰這次失言,就再度遭不少網民鬧爆「亂噏」,事件持續發酵中。

其後,Archie於27日晚的直播上開聲道歉:「想講聲對唔住,因為上一個live就講咗啲唔應該講嘅說話,因為其實我哋學員之前有時講嘢私下有啲over有啲誇張。有啲嘢唔應該講就唔應該講,所以好對唔住,真係講咗一啲唔應該講嘅說話,知道自己唔夠成熟,以後會更加成熟」。事隔幾日,Archie在IG上撰文道歉,指自己「收到父母及公司嚴厲訓斥」,「會好好汲取教訓,在成長路上不斷修正自己」。 

 

圖及來源:節目截圖、IG@冼靖峰

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓