茶包6個生活小貼士 驅蟲、做肥料 紓緩蚊叮蟲咬!

文: U Magazine
2022.01.31

新年食糕食煎炸嘢食得多,總會沖茶飲消消滯,記得沖完個茶包唔好即刻掉呀,原來好有用!即睇以下6個妙用茶包的生活小貼士,吸濕除臭、去油解膩外,仲可以做肥料,認真物盡其用。

1.清潔鏡面
將紅茶倒入噴壺,噴出天然清潔劑,然後用乾布抹擦,污漬瞬間被消除乾淨。


2.作肥田料
取出舊茶包的茶葉,平均撒在盆栽土壤四周作肥料。注意盆栽應放置在觸及陽光或通風的地方,防止茶葉發霉,亦可將茶包用清水稀釋後澆花,稀釋後的茶葉水含較高礦物質、碳水化合物和其他營養物質,可以幫助植物生長。
3.去油解膩
把用過的茶包拿來擦飯盒或廚具,讓茶葉發揮吸油功效,去除表層油漬,減少用洗潔精亦環保又唔怕傷手!
4.吸濕除臭
將舊茶包曬乾後放入鞋子、鞋櫃或雪櫃,有助吸走難聞氣味。亦可將茶葉碎放進微波爐加熱 1分鐘,以消除微波爐異味。
5.驅蟲
將用過的茶包放到廚櫃、浴室等角落,可驅趕蜘蛛、飛蟲等生物!

6.紓緩皮膚不適
浸濕茶包輕敷在皮膚表面,可緩解輕微的皮膚過敏,如曬傷、蚊蟲叮咬及瘀傷等。

text/zuki
========
同場加映:
【蝸居睇樓團】師傅教路!2022 虎年風水佈局 三煞位動土招大病+切忌倒轉「福」字+大門向北擺藍地氈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓