張智霖15歲仔仔魔童正面靚仔樣罕有曝光 晒母子合照似足媽媽袁詠儀 從箍牙男孩蛻變英倫味少男

文: 羅志宏
2022.02.05

藝人張智霖與袁詠儀自2001年結婚後,於2006年誕下一子張慕童(魔童),一直以來鮮有公開仔仔樣貌,大眾都停留在魔童小孩時期的箍牙look,如今魔童已經大個仔15歲了,日前趁著年初二更在IG社交平台上激罕上載母子合照,令其正面靚仔樣罕有曝光,外表可謂似足媽媽袁詠儀。

張智霖與袁詠儀的15歲仔仔張慕童(魔童)日前年初二就在IG上PO出母子合照,相中所見媽媽袁詠儀從後攬住仔仔,幸福滿瀉,相當溫馨。魔童更是罕有在IG上曬出正面靚仔樣,一頭鬈髮造型的他,長高了不少,亦褪去了昔日箍牙小男孩的稚氣,蛻變成青靚白淨的英倫味少男。

魔童明顯長大了不少,變得帥氣,五官輪廓可謂是張智霖與袁詠儀的混合體,不但雙眼皮深邃、鼻高高,而且身形高瘦,愈大愈靚仔,遺傳了爸爸媽媽的優良基因。不少網民睇到後,除了留言祝福新年快樂之外,更讚魔童滲出星味,可以與爸爸媽媽一同做show上節目!



圖及來源:IG@張智霖、袁詠儀、cheung_morton

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓