網民熱議:買平民區貴樓好?定貴族區平樓好? 黃大仙現崇山 VS 西半山30幾年舊樓

文: U Magazine
2022.02.07

儲夠首期可以夠錢上車喎!咁真係恭喜你呀!喺連登討論區,就有網友提出:假設兩者樓價相若,究竟應該揀一個平民區嘅貴樓(例如黃大仙嘅現崇山),定係「貴族區」嘅平樓(例如西半山堅道三十年舊樓)?結果就引嚟熱烈討論!

平樓可以變靚,但唔可以升值
有網民就堅定地回應:「一定係去貴區買平樓」,和議嘅網民就加以詳細解釋:「舊樓入面可以裝修同新樓一樣,平區出出入入都係新移民廢老!」

但亦有網民持相反意見,認為應該揀平區嘅貴樓!因為今日嘅平民區,將來有機會發圍,「平地可靠基建發展變貴地,平樓唔可能係同區變貴樓!」

有網民就覺得,舊樓經過精心裝修,其實室內環境都可以媲美新樓。

亦有持相反意見的網民,認為應該揀平區貴樓,因為平區有機會因改善基建而令樓價升值!

睇個人需要揀合適社區
不過就有網民比較持平咁指出呢兩個選擇嘅重點「前者(平區貴樓)係住座樓,後者(貴區平樓)係住個社區,睇你覺得邊樣野適合自己」,亦有網民指出有無仔女,都好影響決定。「睇生活圈子咋喎﹗不過有仔女就肯定買堅道!」

有網民就覺得,點樣揀,視乎你係重視間屋多啲,定係個社區多啲﹗

有網民就指出,半山區校網優越,如果家有小朋友,即使買舊樓,都值得考慮。

同場加映【蝸居睇樓團】2022虎年風水佈局 買NFT靠催旺正南位、脫單要擺音樂盒


text/Joyce
photo/HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!