15歲鍾柔美單飛出道第一首歌《Breakin' My Heart》做新人 Yumi獲TVB打造樂壇新一代跳唱女歌手

文: 羅志宏
2022.02.05

TVB《聲夢傳奇》出身的Yumi鍾柔美正式單飛出道!現年15歲的Yumi日前正式推出第一支派台單曲《Breakin' My Heart》,以樂壇新人姿態正式出道,亦是TVB《聲夢》第四位單飛的學員。Yumi此前說已先後有過兩首劇集歌曲,這次就以跳舞歌《Breakin' My Heart》出道主攻跳唱,獲TVB揼本打造成樂壇新一代跳唱女歌手!

Yumi鍾柔美第一支單飛派台單曲《Breakin' My Heart》是一首跳舞快歌,有別於同為After Class女團成員炎明熹Gigi、姚焯菲Chantel的慢歌路線。Yumi走其擅長的跳唱路線,年紀輕輕就擁有成熟的舞台表演能力,加上外表甜美可人,甚具少女青春氣息,獲TVB力捧其開拓現今樂壇少見的跳唱女歌手市場。

出道歌《Breakin' My Heart》是一首講述少女悸動的跳唱歌曲,以少女暗戀、單戀的心亂如麻、小鹿亂撞為主題,曲風活潑而且玩味十足。Yumi更在MV裡更大騷舞姿,節奏輕快,心形手勢配合副歌歌詞,記憶點豐富,作為今年第一位《聲夢》女新人出道就得到不少粉絲讚賞。

即睇Yumi 鍾柔美《Breakin' My Heart》MV:

 

圖及來源:MV截圖、IG@Yumi

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓