抗疫必睇!消委會報告15款消毒噴劑評測

文: U Magazine
2022.02.17

抗疫必睇!消委會早前測試市面15款多用途殺菌消毒噴劑樣本,評估各樣本的殺菌和消除病毒的表現、有效氯成分濃度及酸鹼值,以及評估相關成分在配方中的穩定程度,而當中15款樣本中有2款獲4.5星,即刻睇下係邊隻牌子啦!

面對疫症,人人都會買幾枝消毒噴霧旁身,但係咪枝枝都咁有效呢?消委會測試市面上15款殺菌消毒噴劑,但殺菌、消毒效果參差!佢哋測試埋1:99稀釋漂白水、同埋75%消毒酒精,殺菌都超過99.99%,消毒效果都有分別99%同埋87%,話係較平又可靠嘅選擇!消委會提醒,呢啲噴劑唔係萬能防疫用品,大家要諗清諗楚~

15款消毒劑殺菌消毒效能比較

消毒表現佳 85-99.9%:

消委會測試發現,有2款並列第一,同獲總評4.5分(5分為滿分),分別是「K-clean」全方位抗菌液、「iPOSH」多功能殺菌噴霧,在對付2種試驗細菌,包括大腸桿菌K12和金黃葡萄球菌的殺滅率都超過99.999%,殺菌表現突出。 

消毒表現遜色 不足20%:

「潔易淨」抗菌消毒液及「TOAMIT」強效家居除菌以就總評2分包尾,而且測試顯示兩款產品的殺菌表現強差人意,在對付2種試驗細菌的殺滅率只有28%以下。

 

消毒表現欠佳:

 

提提你,消毒噴劑並非萬能防疫用品,切勿忽略基本而有效的防疫措施,包括正確佩戴口罩、勤洗手,時刻注意個人及環境衞生等。

 

========

同場加映

【蝸居睇樓團】杏花邨獨立屋feel複式單位+鄉村風open kitchen

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓