40歲楊洛婷情人節PO床照著性感內衣晒火辣身材 情挑Dear Jane主音老公:唔知我哋會有幾安全呢

文: 羅志宏
2022.02.15

2003年港姐亞軍楊洛婷(Rabeea)於2014年與Dear Jane主音黃天翱(Tim)結婚後,先後誕下一女一子,一家四口幸福滿瀉。日前情人節來臨,楊洛婷就在IG社交平台上載了一張黑白床照,穿上性感內衣,大晒火辣身材,更留言情挑老公,惹火程度超噴血!

楊洛婷與Tim結婚後雖然誕下兩位孩子,但身材一樣保持得相當弗,猶勝未嫁從前。最新PO出的這張黑白床照所見,楊洛婷身穿火辣性感內衣,大晒弗爆身材,玲瓏浮突,非常惹火,更以英文寫道:「唔知呢個情人節我哋會有幾安全呢?」顯然情挑老公,搞到一眾圈中人和網民都紛紛留言:「又要生多個了」!

圖及來源:IG@楊洛婷

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓