鄭欣宜貼母女合照寫長文悼念媽媽沈殿霞死忌 大批網民擺烏龍留言祝生日快樂引發「車禍現場」

文: 羅志宏
2022.02.21

歌手鄭欣宜(Joyce)日前在社交平台上撰寫長文,悼念媽媽沈殿霞(肥姐)於2月19日的死忌,更貼出兒時的母女合照,用中文情真意切地憶述童年成長片段,表達對媽媽的思念。其中,欣宜就疑似因為寫到一句「今年35歲了。佢都走咗14年了」因而令大批網民引發「車禍現場」,紛紛擺烏龍留言祝生日快樂。

鄭欣宜日前於媽媽沈殿霞逝世14年的忌日,在社交平台貼上母女合照,撰寫催淚長文懷念與媽媽的相處時光,講起肥姐言猶在耳的說話:「過嚟,錫返」,令欣宜從童年記憶深處娓娓就來。欣宜就話:「發現由六歲至13歲期間影過嘅所有相入面我個樣都係古靈精怪⋯⋯細個時嘅自己真係好曳。」

欣宜憶述童年時「掙扎緊想喊但又唔準喊⋯又反思點解我會俾佢打俾佢鬧,自己做錯啲乜嘢⋯當我開始感到內疚時真係諗得通了,佢一定會叫我『過嚟,錫返』⋯⋯就會攬住我,好聲好氣同我解釋我錯喺邊度。佢會同我解釋⋯其實打我佢仲痛過我。」

欣宜還寫到:「今年35歲了。佢都走咗14年了。人越大越珍惜佢那種不離不棄。」可能正正因為這一句講到今年35歲的欣宜,已經適應了媽媽離開了14年,於是大批網民錯重點,擺烏龍留言祝生日快樂,模糊了撰文的重點。而事實上,欣宜的生日為5月30日,肥姐的忌日為2月19日。

 


圖及來源:TVB、IG@欣宜



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓