940920︱張敬軒客串出場5分鐘成驚喜彩蛋做導演把口 久違14年再度現身電視劇回應觀眾玩味十足

文: 羅志宏
2022.03.09

ViuTV新劇《940920》由劉俊謙、蔡思韵、吳海昕主演,最新播出的第二集除了繼續鋪排劇情伏線,交代Yeesa去了作家余家聰的新時空之外,還有張敬軒特別客串出場,成為導演精心準備的彩蛋,飾演作家余家聰的「責任編輯」,這次更是張敬軒久違14年再度拍劇,機會相當難得。

張敬軒驚喜客串飾演作家余家聰的「責任編輯」阿東,甫出場就為劉俊謙送上早餐,吃住早餐說服他為書展寫真集撰寫caption賺外快,還介紹他結識神聖幾何學會。張敬軒以一身斯文造型登場,戴上眼鏡,書卷味十足。

其後張敬軒再度出場,細讀了劉俊謙撰寫的《940920》小說初稿後作出評語,一口氣妙語連珠:「好有懸念,之後呢」、「其實就唔係好睇得明」、「一開頭就94年,之後又跳去2014年,跟住又跳返2013年,喂,啲讀者跟唔跟到呀」、「喂唔係喎,你仲有好多伏筆喎,你解唔解到呀,啲網上連載最憎就係呢啲爛尾故」,更望住鏡頭直接回應觀眾:「唔係呀,啲觀眾鬧㗎」,顯然做了導演羅嘉駿把口,玩味十足。

久違14年再度拍劇的張敬軒,自2008年為TVB拍攝客串《盛裝舞步愛作戰》後,就沒有再現身電視劇,這次成為ViuTV新劇的彩蛋,客串出場5分鐘,就令不少觀眾都相當驚喜。張敬軒表示雖然與劉俊謙初次見面,但因大家有很多共同朋友的圈子,所以劇外都是一見如故。他指因為自己甚少拍劇,所以亦略感緊張,更笑言要向劉俊謙指教。而劉俊謙表示自己本身已十分喜歡張敬軒,更開玩笑指「細細個就係聽佢啲歌大」,所以事前亦十分期待與他首次合作。

 

圖及來源:劇集截圖


940920|ViuTV新劇劇情簡介+主角演員!吳海昕再擔正《二月廿九》續集 劉俊謙蔡思韵三度情侶檔

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓