MIRROR經理人花姐激罕公開冬菇頭童年成長照!由偏愛粉紅色校服裙造型長成英偉少年反差極大

文: 羅志宏
2022.03.11

現年49歲的MIRROR經理人花姐(黃慧君),一直有霸氣寸嘴的形象,經常以深色連身衫示人,給予大眾固有的外表形象。日前,花姐就會在IG個人社交平台上罕有公開了自己的童年照,展示出自己溫柔女性化的一面,反差極大,惹來大批網民直言喜感十足。

花姐在IG上分享了自己的絕密童年照,寫道:「近排大家都生活緊張,好想氹大家開心。幾十年前嘅我,竟然會著到咁,仲要擺個咁嘅pose」。相中見到幾十年前的花姐以校服裙的造型示人,全身粉紅色的裝扮,加上冬菇頭的髮型配上粉紅色頭箍,甫士羞澀斯文,與現在幕前工作見到的她反差極大,一眾網民都表示非常好笑,更直言震撼眼球。

其後,花姐再度公開成長了不少的少年照,更寫上:「再俾啲生活動力大家,請深呼吸,係咪好有動力想打佢」,見到相中的花姐剪了男性短髮造型,戴上圓框眼鏡,滲出不少英偉少年味道,不少網民再度笑爆嘴,留言指花姐激似歌手Gareth.T湯令山。

 

圖及來源:IG@花姐、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓