果迷注意!12款iPhone13/SE 3/iPad Air質感配件 必買美食系手機殼 芒果糯米飯都有!

文: U Magazine
2022.03.20

人靠衣裝,電子用品也要治裝!隨著 Apple 春季發表會宣布推出 iPhone 13、iPhone SE3、iPad Air 等新品,講求獨特、品味設計的蘋果用家,當然要揀定新款保護殼,即刻為果迷精選以下來自台灣、香港、韓國、泰國等地的質感手機配件!

時尚前衛之選
今時今日手機殼不只是保護手機,亦是為穿搭裝點的時尚配件!以下幾個來自台灣、韓國及中國的品牌,設計時髦前衛,例如將可拆式背帶配上緞帶及抓皺設計,或以俐落不鏽鋼手工鏈搭配可自行藝術塗鴉的透明殼,夠晒獨一無二。

riché 黑色菱格珍珠金鏈手機殼 $376.5 起

NOTAG 手機防滑帶及皺褶背帶組 $259.9

0000cc 雙層鏈透明手機殼 $207.5

療癒美食主題
喜愛美食又怕肥?不妨選擇以「療癒甜點」、「異國料理」為靈感的手機殼!朱古力窩夫、芒果糯米飯盒⋯⋯立體又逼真!

STAY FOOLISH 朱古力窩夫 iPhone 手機軟殼 $94.9

FITZORY 麵包糕點主題 iPhone 殼 $85.5 起

Gokudera 芒果糯米飯盒手機殼 $141.5

文青心靈創作
品牌用各自擅長的刺繡、插畫工藝或是文字感染力,將日常即興、心靈感受透過創作,轉化成細膩又饒富趣味的手機殼造型,以花朵、貓咪與暖心字句,為大家帶來好心情。

HORIZON MOON 花朵刺繡手機殼 $527.5 起

FingersWork 厭世美貓女 iPhone Case $175

Simple is 客製化 My Story 手機殼 $328.9 

iPad Air 保護殼/套
以下 3 款來自韓國、香港和中國原創特色設計,既有具詩意的月色、海浪景色圖案,也有帶手繪風的透明感保護殼,亦有繡上療癒小熊、兔子的可愛款式,各有特色。

AHAStyle 月色山巒保護殼 $180  

time.lapssee 手繪圖案透明保護套 $190 起

Romane Taiwan 動物圖案保護套 $248.5

text/zuki
photo/Pinkoi

========

同場加映

【蝸居睇樓團】柴灣37年舊樓型格大變身 ! 大型衣櫃主人套房+實用玄關儲物室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓