交通配套差?樓價太貴? 啟德發展區名過於實?!

文: U Magazine
2022.03.21

講到近年香港重點新發展地區,一定會數位於昔日啟德機場的啟德發展區,由郵輪碼頭、新港鐵站到啟德空中花園,日後還陸續有商場及酒店等啟用,新樓盤呎價高達$30,000……不過卻有網民在連登討論區發文,問其他網民「覺唔覺啟德區畀人吹大咗?」,大家又是否覺得啟德區名過於實呢?

發文樓主有以下4 個論點:
1. 成條單軌畀人抽起咗,明顯被政府都唔玩落去,因為已經高價賣曬啲地
2. 大量商用地改做住宅地,已經同CBD(核心商業區)無關係,部分住宅地仲要起埋安老院男童院,根本就變咗基層社區
3. 天環隔離仲要起800間過渡性房屋, 一大班基層進入,社會共融
4. 因為超高溢價買入,租金回報非常之低

還認為「一手The Henley 滯銷,Monaco marine 最好快啲賣咗佢,如果擺到過渡性房屋起好咗, 咁就真係.......」引來網民熱烈回應。有網民好仔細分享啟德區生活感受:
「遊(輪)碼(頭)、運動場、跑道果邊:
交通
1. 無鐵
2.無巴士,只靠綠色小巴,同埋屋苑shuttle
3.唔好再比AA狗呃有輕軌單軌、類似電車果啲,因為九龍灣無位起
商場
1.基座式商場,行親無野食,又無天橋連住
2.好少地方行 
3.其實去九龍城 Mikiki 九龍灣megabox都係遠
1.多塵
2.日頭放假有啲工程聲
3.條街因為無乜人住有啲靜」

啟德發展區其實佔地甚廣,本來預計區內會有輕軌行走,但計劃於2015年擱置。

位處市區但去邊都要轉車
交通的確是令不少啟德人不滿的地方。「之前仲係咁吹沙中線,但起完條線跟本過唔到海」,「跑道望住對面北角好近,不過要過海一樣要兜返去紅磡/觀塘」雖然立刻有人回應其實「啟德碼頭有渡輪來往北角同觀塘,不過班次唔多,主要係 serve 去郵輪碼頭區公園嘅遊人,將來多咗人住,或就會增加班次吧!」但仍然有人表示不滿「有就係有,不過啲居民要去中環或者鰂魚涌返工,去到北角一樣要行出碼頭轉地鐵,連同站轉乘/一程過嘅車費都做唔到!」

雖然沙中線途經啟德港鐵站,但有網民發現即使日後沙中線第二期完成,要過港島區,原來要轉車,交通並非預期中方便。

講好嘅核心商業區唔見咗
亦有人不滿來自啟德地理位置好兼風景好,之前講到會走檔次稍高的商住區,但事實整個區域規劃「貨不對辦」。「其實根本啟德就變咗大型住宅區,邊度有CBD ?咪講觀塘,九龍灣寫字樓都多過啟德」,「同數碼港一樣,淪為地產項目」,「好似搞startup咁,未搞之前吹到天花龍鳳,搞搞吓搞唔掂就吹另一個project,依家就吹北區」、「公屋+居屋+私人住宅嘅地方,同青衣、長沙灣個堆差唔多」、「中間條長廊都幾靚嘅,但荒地24k 呎價合理,叫到28k 30k 就完全唔合理!」

不過都有網民唱反調:「10年前康城咪一樣畀人睇唔起,又話臭又話無交通無配套,依加咪賺到笑!」

有網民認為啟德區多公屋及居屋,又將會有過渡性房屋,並非如之前宣傳的CBD(核心商業區)。

亦有網民覺得啟德區的環境設計其實不差,但樓價不合理地貴。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫


========

同場加映

【蝸居睇樓團】435呎將軍澳舊居屋翻新!打造船上feel/衣帽間+儲物二合為一



用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓