32歲陳靜Dada著透視網紗白色運動服曬事業線 惹火身材若隱若現不負當年E級咪神之名

文: 羅志宏
2022.03.14

現年32歲的一代咪神陳靜(Dada),當年以寫真o靚模身份走紅,轉型做電影演員後於2013年勇奪香港電影金像獎最佳女配角,火速成名,其後曾宣佈退出娛樂圈,又再重返幕前,近年工作重心放在電影圈發展,機會接踵而來。疫情之下,Dada亦一直努力做運動保持身形,不時在IG上大派福利,性感程度爆燈。

陳靜(Dada)日前就在IG社交平台上,分享了自己在家健身的相片,見到Dada身穿透視網紗白色運動服,惹火身材若隱若現,大曬傲人事業線,做運動之餘亦性感派福利,一眾網民隨即留言大讚Dada身材好fit:「女仔見到都心跳」、「樣靚身材正」、「這身材不得了」,果然不負當年E級咪神之名。

陳靜於2010年因拍攝性感寫真而聲名大躁,傲人上圍加上甜美樣貌,令她在芸芸o靚模之中跑出,不但極速轉型演員,更憑《低俗喜劇》一舉成名。Dada還是香港第一位女藝人三度獲提名「全球百大美女」,近年生活富貴,家住位於西九的千萬豪宅,其超大衣帽間更擺放了落地大櫃,展示名貴手袋珍藏,十足十名店一樣。

 

圖及來源:IG@陳靜

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓