JOOX免費送1個月VIP音樂服務為DSE考生打氣!名額2000個 即睇網上登記方法

文: 吳海晴
2022.03.14

就快到一年一度的中學文憑試,相信唔少DSE考生正為溫習作最後努力衝刺。今年音樂串流平台JOOX聯同YMCA舉辦「YMCA JOOX福加油站」活動,免費送出1個月VIP音樂服務,更增設了平日WFH或在家溫習的Playlist,希望透過音樂為考生們打氣,有興趣的DSE考生們不妨入內文睇登記方法啦!

為了向一眾DSE考生在溫習期間打打氣,音樂串流平台JOOX今年就聯同香港中華基督教青年會(YMCA),舉辦「YMCA JOOX 福加油站」活動為考生們打氣。由即日起至3月23日,應屆DSE考生只需進行簡單登記,即可免費獲得1個月的JOOX VIP音樂服務,包括盡情享用JOOX的4,000萬首歌庫內容、到吹水台與同學仔交流溫習心得、透過K歌功能一齊唱K減壓等。而且JOOX更會不時邀請本地歌手以馬拉松式直播、吹水台等方式同各位樂迷見面,包括Eric Kwok、陳柏宇和Jace 陳凱詠、MIRROR 成員呂爵安Edan、Jeremy及Ian陳卓賢等都有邀請過。

今次活動登記方式非常簡單,應屆DSE考生現時只需進入>>「YMCA JOOX 福加油站」指定網站<<填寫簡單個人資料,就有機會免費獲得1個月的JOOX VIP音樂服務,名額合共2,000位,名額有限,先到先得!

登記日期:2022年3月14日起至23日

登記網址:>>按此進入<<

另外,JOOX近日更推出了抗疫主題Playlist,當中包括如《溫書唔 會瞌眼瞓》、《在家chill住做》及《休息只為走更遠》等,讓各位平日WFH或在家溫習時,也能用音樂調劑減壓。

來源:JOOX 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓