地震住村屋安全啲?!香港建築物究竟防地震度有幾高?

文: U Magazine
2022.03.15

3月14日凌晨約2點半嘅廣東省4.1級地震,大家有感受到震感嗎?好多人都感到屋企傢俬擺動,有啲住大廈高層嘅人,甚至話覺得好似成座大廈喺度搖!於是好多人立刻擔心:究竟一般香港建築物,抵抗地震嘅能力有幾高?甚至有網民喺連登討論區入面討論:如果有地震,住低層係咪會安全過住高層嘅呢?

有網友好理性咁分析:「要看震動力度系頻率,當產生共震現像就危險,不分高低。當然住得低就快啲落到地面,但香港周圍都是樓,落到地面要識去空曠的地方」,但跟住就有人回應:「除村屋外,市區有空曠地方咩?!」,但有網友就話其實沙田都乎合呢個條件:「沙田城門河,瀝源同禾輋,以前住沙田!」

近年香港住宅樓宇愈起愈高,今次廣東地震,令大家都擔心起安全問題。

由於村屋層樓少,若果發生地震,逃跑到空曠地方會比較快,所以好多人會覺得安全啲。

香港建築物頂得住7 級地震
其實根據香港天文台網頁入面,講述有關香港樓宇、基建及公用設施嘅抗震能力,係講明「現時本港樓宇規定須能抵受每小時250公里的陣風風力。在發生修訂麥加利烈度VII度(七度)的地震時,高樓大廈亦只會有輕微損毀。基建如橋樑、鐵路及隧道等的設計已能抵受烈度VII度(七度)或以下的地震,至於水塘的設計亦能抵受烈度VIII度(八度)的地震。」(Source: https://www.hko.gov.hk/tc/gts/equake/withstand_earthquake.htm),大家應該唔使咁驚嘅!

根據香港天文台網頁講述有關香港樓宇嘅抗震能力,係抵得住唔超過7級強度嘅地震。

text/Joyce
photo/HKET圖片庫、網上圖片

========

同場加映

【蝸居睇樓團】柴灣37年舊樓型格大變身 ! 大型衣櫃主人套房+實用玄關儲物室

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓