32歲陳瀅食極唔肥真空解放側胸究極性感 豪放白裙派福利勁吸睛網民直言:就嚟走光

文: 羅志宏
2022.03.19

現年31歲的女神級藝人陳瀅,向來樣靚身材正,不時會在IG社交平台上大派福利,貼出靚相大晒美好身段。一次,陳瀅就一炮過PO出多張在法國的旅行相,其中一張更挑戰究極級性感,惹火穿搭造型疑似真空上陣,相當吸睛,再度引起網民熱議。

AppU TV》專區超過50個自家製節目任睇


陳瀅在IG上分享昔日旅行相,緬懷早在兩年多前到法國旅遊的時光。陳瀅換上多個不同的時尚造型,其中就以一條小白裙造型最為搶眼,見到陳瀅疑似上身真空上陣,將側胸的線條大解放,小白裙簡易吊帶連繫,下擺更開了高衩至大腿旁,露出長腿,造型不但相當豪放,而且極感性感,不少網民見到留言大讚陳瀅身材惹火勻稱,食極唔肥,更表示該條小白裙相當容易走光!


圖及來源:IG@陳瀅

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓