Bob林盛斌與工人姐姐拍片抽水外傭插僱主刻薄 外表神撞樣意外錯重點自嘲餅印似兄妹

文: 羅志宏
2022.03.21

近日網上瘋傳一條影片,有一位外傭拍片力數其僱主態度刻薄,以廣東話連珠發炮「你依家試吓請工人,請到咩?中」,引起網民熱議。藝人Bob林盛斌日前就聯同自己的工人姐姐拍片抽水,模仿影片中的外傭,更自嘲與工人姐姐外表似足兄妹,相當搞笑。

Bob林盛斌在IG社交平台上發表影片抽水,由工人姐姐模仿該位外傭,對着鏡頭力數:「係,你係老細,乜都啱晒。工人都係人嚟㗎,唔係機械人,你試吓而家請工人,請唔請到咩」,然後Bob就在後面經過,並一臉嚴肅問她:「咩事呀」。Bob更寫道:「你有咩唔開心咪直接同我講囉……..同埋佢唔係我屋企個姐姐嚟㗎,佢係我阿妹嚟㗎,似唔似樣呀?」見到工人姐姐的外表與Bob一樣面形圓潤,果然是​​十足餅印似兄妹。

去年8月,Bob一家六日就曾為這位工人姐姐慶祝生日,PO出全家幅合照,相中見到全家人與工人姐姐打成一片,更被網民意外錯重點,指面圓圓、皮膚白晢的工人姐姐似足Bob的親妹妹!

 

圖及來源:IG@Bob林盛斌

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓