312 呎舊樓大變身 走廊拆牆+房中房 實用空間 Up

文: U Magazine
2022.04.09

市區一些樓齡偏高的細單位,是近年上車的熱門選擇,不過入伙前當然要來過大翻新啦!好似呢個大角咀頌賢花園的 312 呎單位,原則為眼鏡房間隔,大門同廳之間仲有條走廊,其實唔係幾美觀同實用。於是設計師幫單位大變身,拆除走廊牆,改成櫃增加儲物空間,眼鏡房就改為房中房,飯廳仲要有畀貓貓玩嘅空間同貓廁所,滿足晒屋主要求呀!

戶主是一對夫婦及兩隻貓貓,設計師將單位間隔作出了很大改動去滿足戶主要求,如將走廊牆拆走改為櫃,眼鏡房就改為房中房,飯廳更有畀貓貓玩耍空間同貓廁所。

把原則廚房與浴室外的走廊牆拆掉,並將兩者的位置對調,原來的浴室位置改成開放式廚房,冇門設計減低廚房及走廊的壓迫感。

客飯廳選用了不易被貓損壞的物料,例如防火膠板會比較耐用不易被刮花,座位上的布都是專為貓貓而設不怕刮、不易染色容易打理又耐用。

飯廳想有多點活動空間所以選用了伸縮飯枱。

飯廳牆身安裝了層板讓貓貓可以跳來跳去,而上面的飾物櫃入面裝了燈帶,避免貓貓抓到電綫。

貓廁所位原來收藏在座位底。

原則其實有兩間眼鏡房,實用空間也不夠大,現在將兩間房之間的牆拆掉,再運用 7 對 3 的比例造成房中房的設計,既可以放到 5 呎床之餘又可以增加到工作枱。

原則兩個房門對着大門入口有種好像直沖的感覺,所以睡房門改到旁邊同時改用暗門,並增設了一個儲物櫃及飾物櫃,令感覺更簡潔。

將浴室往內移,騰出空間用作鞋櫃,讓戶主放雜物以及增加儲物空間。

舊則浴室熱水爐位置,現在被廚櫃隱藏起來。

木紋設計貫穿整個浴室。

【INFO】
設計團隊:Deco Farmer Studio  
www.decofarmerstudio.com/

裝修支出表

前期及雜項  $43,700
水電工程 $88,500
油漆工程  $34,600
泥水工程  $66,000
木器及傢私  $188,000
其他工程 $27,200

總數 $448,000

========

同場加映

【蝸居睇樓團】沙田30年舊樓! 簡約風新婚安樂窩 /無地台睡房連工作室套房

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓