37歲岑麗香床上曬素顏自拍忽然大變樣?落重手Filter驚變混血厚唇樣似變裝皇后嚇窒網民

文: 羅志宏
2022.03.24

現年37歲的女藝人岑麗香(香香),自結婚產子後,一直專注家庭,減少幕前演出,但仍用心經營社交平台,保持暴光率。日前,岑麗香就在IG上分享素顏床照,更大玩濾鏡自拍,不過Filter落得太重手,被網民指驚變混血厚唇樣,更與變裝皇后有幾分相似。

岑麗香在IG個人社交平台上post出短片,見到香香躺在床上素顏自拍,以重手Filter驚變濃妝豐唇的混血妝容樣,嚇窒不少網民留言表示好似變裝皇后,以為香香忽然大變樣。原來香香只是試玩Filter,除去重手Filter後,素顏的樣子依然魅力十足,靚樣依然。

岑麗香自從婚後淡出幕前之後,仍然會在社交平台上分享日常生活和靚靚打卡相,見到已經37歲的人母香香依然少女味洋溢,更會不時小露性感,大派福利,仍然不失當年2010年國際中華小姐冠軍的風采。

 

圖及來源:IG@岑麗香、TVB


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓