《造星3》亞軍陳葦璇突爆休克被緊急送入ICU 跑步見頭暈至休克不消一分鐘失去知覺

文: 羅志宏
2022.03.23

現年26歲的《全民造星III》亞軍陳葦璇,日前就在IG社交平台上自爆突然休克的經歷,更一度緊急送入ICU加護病房,透露自己夜裡跑步見頭暈,不消一分鐘就陷入休克狀態失去知覺,幸好經療養後就已經轉去普通病房,現已出院返家休息。

陳葦璇於IG限時動態上憶述經過,表示當時是因為「唔係好瞓得着」,「食完晚飯休息咗兩個鐘諗住落街跑步,跑咗十幾分鐘都無事,一路戴住口罩,見熱除咗件風褸(入邊都係長袖衫),再跑咗無一分鐘就開始臉好痕,我心諗應該同之前一樣都係生風癩,所以已經停止跑步折返屋企」,陳葦璇有警覺性回家,其後卻突然暈倒。

陳葦璇續稱:「好快全身都好痕,臉已經開始好腫,我行行吓就開始暈,好彩啱啱男朋友陪我跑,唔夠一分鐘我已經由暈暈哋但行到,變到要瞓喺地下休克狀態,我聽到有幾個人行咗過嚟幫手,但已經睇唔到嘢,唔知自己去咗邊咁,佢好快call咗白車,好快到咗,都好快去咗醫院,唔知係咪因為太凍,我由白車去到醫院都係咁震,醫生幫我打咗針,我開始有番知覺講到嘢,佢話我係敏感性休克,雖然未知敏感原係咩,但啱啱血壓太低要留院觀察,咁大個女第一次去深切治療部。」 

其後,陳葦璇再在IG上交代已轉去普通病房,情況好轉了不少,而現在已出院返家休息,並感謝醫護人員照料。 


圖及來源:IG@陳葦璇

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓