張繼聰PO謝安琪五年前懷孕待產下肢嚴重水腫照 另類放閃大讚老婆:母親永遠都係最偉大

文: 羅志宏
2022.03.25

張繼聰與謝安琪(Kay)一直是圈中的模範夫妻,繼早前Kay生日的時候,老公張繼聰在家中打造了私人健身室作為禮物之後,「愛妻號」張繼聰再度放閃冧爆老婆Kay,在日前囡囡張靖(Kakaball)的5歲生日大日子,就在IG上出PO貼出Kay懷孕待產嚴重水腫的照片,感謝Kay五年前誕下女兒。

3月23日是張繼聰與謝安琪的愛女Kakaball的5歲生日,好爸爸張繼聰就在IG個人社交平台上祝囡囡生日快樂,寫道:「爸爸會繼續負責,每日都令你好開心,你就負責健康長大,做個善良嘅人」,更貼出當年Kay待產時躺在床上、雙腳水腫的相片,還另類放閃大讚老婆:「感謝我嘅太太,五年前嘅今日,對腳腫到咩咁….母親永遠都係最偉大 Love u」。

Kay一樣有在IG上出PO,見到Kay為囡囡舉辦生日派對,悉心佈置屋企,既準備了棉花糖機,又有迷你波波池,Kakaball玩得不亦樂乎,還寫道:「生日快樂《繼續做個善良快樂嘅小朋友,咁樣就足夠」。謝安琪當年於2017年剖腹再誕一女,湊成一個「好」字,一家四口幸福滿瀉,家庭事業兩得意。

 

圖及來源:IG@張繼聰、謝安琪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓