52歲填詞人黃偉文首度入圍「全球百大型男」 繼MIRROR、ERROR 16子後接力獲官方認可提名

文: 羅志宏
2022.03.27

美國網站主辦的「全球百大型男」(The 100 Most Handsome Faces)今年有不少香港男藝人正式入圍提名,繼早前有人氣男團MIRROR的12位成員、ERROR的4位成員先後獲官方認可後,最新就有一位本地樂壇的重量級填詞人入圍,就是現年52歲的黃偉文(Wyman)。

繼男團MIRROR及ERROR的全體成員入圍後,今年香港藝人再有一人打入「全球百大型男」的提名,現年52歲的填詞人黃偉文(Wyman)就首度獲官方認可入圍提名。Wyman除了填詞了得,有大量膾灸人口的作品外,曾八度獲得叱咤樂壇填詞人大獎,同時亦一向愛好時尚打扮,是時尚界的代表人物。

Wyman事後亦在IG社交平台上發表「退選宣言」:

《退選宣言》:
首先,成件事我並無「參賽」完全被動,被題名咗都唔知咩事。
陪大家開個玩笑,被大家惡作劇一下,喺疫情中提供一點歡樂,我係ok嘅,但我係無份用任何方式「搞」自己入去呢個名單嘅,非我性格亦非我所求,唯獨呢件事一定要講清楚。
講完,請大家各適其適,繼續enjoy 呢個玩笑(自己知自事我諗唔會唔係玩笑而真係有咁多人覺得我有機會成為全球百大美男啩哈哈哈)。
不如大家笑過就算,尊重吓我意願,俾我退選啦唔該!
#真係唔駛恭喜我啦喂
#我貪呢啲嚟做乜唧
#我好想知究竟呢個選舉係咪有一個人提名就得㗎啦
#其實到最後入選呢個名單嘅人數會唔會有幾百萬個㗎
#真正最想問係有冇得唔接受提名要求有關方面將我除名㗎
#等其他實至名歸嘅人去選啦



圖及來源:IG@黃偉文、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓