視帝譚俊彥聲淚俱下哭訴入行初期壓力爆煲 崩潰喊足2分鐘重提負評:「畀人話肥,話我靠老竇」

文: 羅志宏
2022.03.30

視帝譚俊彥早前承接首奪「最佳男主角」的人氣,在節目《不可能任務》中帶領幾位藝人一同挑戰特警遴選體驗,曝光率甚高,惟隊伍最終未能合格通過考驗。譚俊彥接受TVB娛樂新聞台訪問時,就褪去其在節目中的正面隊長形象,聲淚俱下哭訴入行以來的壓力和挫折,一度崩潰喊足2分鐘。

譚俊彥在訪問中坦言,在這次節目的體能訓練,的確令他擔心自己在這41歲的年紀會出事,尤其現已成家立室,有妻兒需要照顧,「而家我有兩個小朋友,真係驚我有咩事嘅話⋯⋯」一度哽咽起來,表示不想太太擔心自己,因為太太會看得出他「好多嘢係死撐落去」,因此他一直抱持「完成當自己贏咗」的態度接受挑戰。

出爐視帝譚俊彥老婆任祉妍都係圈中人 結婚6年零緋聞為一對仔女回流香港

接著,譚俊彥又憶述起自己在入行初期時壓力爆煲的經歷,直言:「咁多年我知㗎,由我入行開始,我唔係特別有天分嘅演員,我細個嗰時候畀人話肥,話我靠老竇」,如今一步一步走來,這次的挑戰就當作是給予自己一份的禮物,以一個41歲、渾身是傷的人來說,完成為期三日的體能訓練,得到每位阿Sir的稱讚,也是很大的支持。

換命真相|譚俊彥20年前陳年MV肥嘟嘟青澀樣出土 包包面離奇撞樣林峯《尋秦記》寡人樣

現年41歲的譚俊彥於2021年憑著台慶劇《換命真相》首度入圍「最佳男主角」最後五強即奪獎,成為「視帝」,加上綜藝《男神廚房》的「煮家好男人」形象入屋,人氣有增無減。譚俊彥於2017年北漂回流加盟TVB,僅僅五年間拍劇都是擔任男主角之位,終憑《換命真相》「時光」一角得到認同,先後贏得馬來西亞及香港兩地視帝的殊榮。

【萬千星輝頒獎典禮2021】譚俊彥加入TVB僅五年首奪三料視帝 天時地利人和人氣急升終力壓張振朗

圖及來源:IG@譚俊彥、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓