483 呎居屋點樣間兩廁?

文: U Magazine
2022.04.01

如果屋企成員多,「爭廁所用」都真係一個經常會發生嘅問題,今次來到有「居屋王」之稱的冠德苑,屋主對裝修的第一個要求,就係要間多一個廁所!原來單位住了 5 人,希望避免早上起床梳洗時家人要爭用洗手間。而家睇返呢個有兩廁嘅單位,兩間睡房不但無細到,個廳仲可以闢出一個兒童遊樂區,而且仲有超多儲物空間,究竟設計師點樣可以滿足到咁多個要求呢?

全屋用色則以木色為主調再配搭白色,也用上不少湖水綠色的作襯搭,配合室外的景觀。

由於新加的廁所入口位於客廳而睡房門又在旁邊,為了令客廳在視覺上有更簡潔的效果,所以使用了條子暗門設計。

改建後原廁所改動了原有坐廁及洗手盤位置,淋浴間面積擴大了,整個廁所的空間更見使。

在原則廁所與睡房之間劃出空間加建多一個廁所。

屋主要求有超多的儲物空間,所以各處都有大量櫃。

現在全屋的間隔都棄用傳統的砂磚牆,改用櫃來作間隔。

飯廳位置造了一個大型 C 字櫃提供了大量儲物空間,櫃底留了空間並造了滲光燈槽營造了層次感。

客廳還預留了位置,成為小朋友的玩樂空間。

主人夫婦跟小朋友共用主人房,所以採用上下格床設計,節省空間。

由於屋主要放置書枱,主人房造不到地台,惟有以大型櫃作儲物空間。

爺爺及嫲嫲的睡房就設有地台增加儲物空間

爺爺、嫲嫲房近房門衣櫃還製成弧形以減低撞傷機會。

【INFO】

設計團隊:IN Interior Design 室內設計公司

https://www.facebook.com/IninteriorD/

 

裝修支出表

清拆工程 $20,000

水電工程 $58,000

泥水工程 $130,000

現場木器 $20,000

油漆工程 $38,000

傢俬項目 $180,000

雜項 $34,000

總數 $480,000

========

同場加映

【蝸居睇樓團】樂隊主音+室內設計師親自操刀!粉紅色絕配水泥牆、大雲石浴室

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓