Edan呂爵安推出首支跳唱新歌《Elevator》MV正式面世!洗腦歌詞挑戰暴風Rap換足6個造型

文: 羅志宏
2022.04.03

Edan新歌《Elevator》MV正式面世!MIRROR成員Edan呂爵安自去年單飛新人出道後狂派出4首派台作品後,今年轉型跳唱路線,推出首支跳唱新歌《Elevator》,而MV亦已於同日上架!歌曲以洗腦歌詞「Bala Bala Ba Bala Ba Ba Elevator!Elevator!」為兩迷帶來不一樣的驚喜,Edan更挑戰暴風Rap,而且換足6個造型!

去年以慢板情歌俘擄樂迷的MIRROR成員呂爵安(Edan),今年一改曲風,跳唱新作〈Elevator〉以輕鬆幽默的歌詞內容,大談在人生中遇上各樣事情時應放輕鬆的心態,而今次歌詞、MV以致舞蹈編排,都盡現Edan鬼馬的一面。

Edan說:「歌曲Demo本身就叫做〈Elevator〉,同T-Rexx溝通過好多次,試過好多唔同方向,都覺得冇任何字比『Elevator』更啱音,所以就一齊研究點樣以升降機,轉化成有意義嘅內容。」最終歌詞借升降機比喻人生中的重重關卡,Edan解構歌詞內容道:「好似等了一段時間,同埋在新一年都想嘗試新風格,加上自己鍾意跳唱,雖然唔叻,但都想有呢個嘗試。」

歌詞內容上,則是Edan與作詞人T-Rexx溝通後的成果,Edan說:「歌曲Demo本身就叫做〈Elevator〉,同T-Rexx溝通過好多次,試過好多唔同方向,都覺得冇任何字比『Elevator』更啱音,所以就一齊研究點樣以升降機,轉化成有意義嘅內容。」最終歌詞借升降機比喻人生中的重重關卡,Edan解構歌詞內容道:「好似等lift,你要等架lift到,先可以入lift,架lift唔到,又或者發生乜嘢意外、架lift裡面但佢層層停、困lift,呢啲都好似我哋嘅人生,好多時都控制唔到,倒不如換個心情,大家唔好咁急,Easy啲,放輕鬆去對待你人生嘅每一件事。」

〈Elevator〉的歌詞內容很有故事性,令到MV也以這個走向發展:在開心的節奏下,畫面上呈現出熱鬧的氣氛,所以Edan不但扮鬼扮馬,一時做自己,一時變身保安員、Model,期間又要吊威吔在升降機內被揈來揈去,絕對瞓身演出。除此之外,今次MV也邀請了多位嘉賓客串,當中包括:Anson Lo & Jer@MIRROR飾演裝修工人、羅家英飾演的士司機、阮小儀飾演滿身血漬斑斑的新娘及《闔家辣》導演鄭晉軒(Coba)飾演的外賣仔。Edan說:「咁啱MV裡面有咁多角色需要搵人去演繹,其中家英哥同小儀好快就在我腦海中彈出嚟,仲有Jer、Anson Lo同Coba,好開心嚟幫手參與,我相信本身有留意我嘅人或者我嘅粉絲(爵屎)都會對佢哋嘅參演感到興奮。」

今次首次單人匹馬演繹跳唱作品,沒有MIRROR一班好兄弟在身旁,Edan坦言都有感到孤單,但怯的感覺更見強烈,他說:「其實真係到自己一個去做跳唱,先發覺自己在跳舞上好冇信心,驚自己跳得唔好。今次搵了肥仔@ERROR排舞,佢在我大學時已經係我跳舞老師,不嬲對佢排舞好有信心,因為識諗好多畫面嘢,佢諗嘅畫面可以填補我嘅不足,但排舞後先發現自己仲有好多動作做得唔夠好,所以琴晚(拍MV前一晚),肥仔都幫我加操了一堂,今日其實跳舞部份好緊張,都擔心出嚟效果會唔會爭啲,但應該OK嘅。」話雖如此,當拍攝跳舞部份,第一個出錯的就是Edan,他隨即喊停,更搞笑道:「我呢啲叫以身試法,跳錯要即刻出聲,唔好嘥力。」

此外,被問到〈Elevator〉歌詞是否自己的寫照,Edan坦言對很多事情都順其自然,向來都抱有這心態,因為覺得這種價值觀好舒服,能夠自我安慰同時又夠positive(正面),所以很多時候都只想做好本份,但Edan也偷偷分享自己偶爾心急的一面,他說:「唱歌阿Sir成日話我好急,例如佢教我一個Exercise,我就會係咁做,我個人係鍾意用死力,死衝爛衝,但其他處事方面,我又唔係咁急嘅!」


即睇Edan 呂爵安 《Elevator》MV:

 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!