前「東張女神」林希靈離巢後宣布封盤 拍拖4年多男友陳安立求婚成功:用餘生慢慢再説

文: 羅志宏
2022.04.04

前「東張女神」林希靈宣布結婚!現年32歲的林希靈,與男友陳安立拍拖4年多。今日,兩人就分吃在IG社交平台上報喜,步入人生另一階段。男友陳安立還自爆求婚時的蝦碌事,兩人分別以「用餘生慢慢再説」、「餘生請多多指教」高調放閃,恭喜!

林希靈在IG社交平台上報喜:

「12點正,新一年,你突然拎起手機自拍,問我有咩願望。

我:身體健康。

你:仲有呢仲有呢?

我:世界和平囉!

你擘大個口呆左,呢個樣足夠我回味很多年。我最好的朋友,餘生請多多指教♥」

而陳安立亦在IG上同步報喜,寫道:「求婚時候,我邊拿著手機,邊説著情深説話。一直以為有錄影,卻原來從沒有Roll機。無辦法,唯有用餘生慢慢再説。 

現年33歲的林希靈,自2012年加入TVB成為收費電視台主持,2015年才在兒童節目《Think Big》中開始為人熟悉,在2019年起擔任《東張西望》,有「東張女神」,因報導「美華被搶公屋」一事而聲名大躁。現實中,林希靈擁有一位ViuTV大隻靚仔小生的男朋友,就是陳安立(Brian),兩人更一起投資6位數字建立網上節慶美食品牌,如今拍拖4年多拉埋天窗。

 

圖及來源:IG@林希靈、陳安立

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓