親子烘焙DIY 用麵條機整萌爆動物饅頭

文: U Magazine
2022.04.19

與小朋友在家中 DIY 好玩又好味的親子美食,已成為抗疫日子的常見活動。是次利用麵條機整出均勻麵糰,再運用創意搓出幾款動物饅頭,賣相可愛令人愛不釋手,小朋友亦能親手製作,比手工藝班更好玩!

材料
中筋麵粉 250g
清水 80ml
牛奶 60ml
15g
酵母 3g
5ml
紅菜頭粉 15g

做法
Step 1.
將清水、牛奶、糖、乾酵母倒在一起,靜置 5-10 分鐘,麵糰會更易發酵。將中筋麵粉、剛準備的好發酵母液體加入透明攪拌盒。

Step 2.
按搓揉鍵攪拌麵粉數分鐘。取出麵糰,放進一隻已抹油的大碗,蓋上保鮮紙,發酵 20 分鐘。

Step 3.
完成發酵後,於枱上撤上麵粉,倒出麵糰開始造形。

Step 4.
讓已完成造形的饅頭再次發酵 5 分鐘,然後放入蒸鍋蒸 8-10 分鐘,完成。

烘焙小貼士
除了利用不同顏色的食用色素,亦可以天然的紅菜頭粉、竹炭粉及可可粉等作調色用。

是次利用德國寶自家製百變麵糰麵條機作示範,其透明攪拌盒設計方便小孩參與製作過程,齊齊享受入廚親子樂。

text/zuki
photo/Kuen
=======
同場加映:
【蝸居睇樓團】藍田469呎40年舊樓翻新 解救侷促呂字廳 營造日系禪意客廳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓