真係唔好笑|TVB斥資千萬開拍港版《Running Man》 傳曾志偉睇完覺得真係唔好笑下令煞停

文: 羅志宏
2022.04.08

自曾志偉升任TVB總經理後,銳意改革綜藝質素,最近還出山主持《講你都唔信》,同時起用不少新人上位,其中一位就是男藝人方紹聰(奶仔),更有傳獲器重孭重飛主持全新遊戲節目《真係唔好笑》,更被TVB斥資千萬打造成港版《Running Man》,惟在去年12月初拍攝第一集後,傳出曾志偉睇完後,覺得節目質素猶如節目名稱「真係唔好笑」,於是下令煞停。

TVB近期重回遊戲節目的方向,據知已落重本打造港版《Running Man》,推出全新遊戲節目《真係唔好笑》,每集約一百萬成本,一共13集即花費1300萬,相當揼本。《真係唔好笑》由方紹聰、何廣沛、郭子豪主持,早在2021年12月初拍攝第一集,頭炮嘉賓有馮盈盈、麥美恩、吳若希、戴祖儀、黃庭鋒、彭慧中、羅毓儀。

「食腦三子」方紹聰、何廣沛、郭子豪於下星期播出的新劇《食腦喪B》為三人組兄弟幫,三人私下亦有營運影片頻道,而三人亦是節目《真係唔好笑》的創意主腦,獲高層開水喉動用龐大製作費,每次拍攝皆出動近五十名工作人員,更指猶如韓國節目《Running Man》每位攝影師跟一位藝人嘉賓,製作規模相當大。

據知,《真係唔好笑》首集錄影的內容包括藝人嘉賓要在不同的小遊戲入面落力忍笑,否則要接受大懲罰。有傳總經理曾志偉看完第一集的製成品後,覺得節目內容猶如節目名稱「真係唔好笑」,因而下令煞停,令節目播出無期,由第一集錄影至今已經超過4個月了。

圖及來源:節見截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓