20年港姐冠軍謝嘉怡首次挑戰剪短髮清爽新造型 棄長髮更突顯混血五官靚樣獲讚:果然係女冠軍

文: 羅志宏
2022.04.19

2020年香港小姐冠軍謝嘉怡(Lisa)自入行以來都以甜美形象示人,在處境劇《愛·回家之開心速遞》裡飾演「呂冠君」一角而成功入屋,觀眾緣不俗。最近,謝嘉怡就首次挑戰剪短髮清爽新造型,棄掉一頭女神長髮,令不少網民大讚有新鮮感。

 

中英混血兒血謝嘉怡(Lisa)自2020年參選香港小姐獲得冠軍和最上鏡小姐後,憑著混血五官一直獲讚是近年最美的港姐之一。入行接近兩年,謝嘉怡以長髮造型示人,日前就在IG個人社台上分享了她剪短髮的近形象,見到她剪了一頭及肩長度的清爽短髮,不少網民就大讚短髮令Lisa的靚樣更見突出,留言「果然係女冠軍」、「短頭髮仲靚」、「近年最靚港姐」。


圖及來源:劇集截圖、IG@謝嘉怡




撰文:羅志宏

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓