周秀娜突染皮膚病胸頸手腳全身生滿敏感粒粒 自揭服用類固醇仍痕癢難耐︰全身痕到瞓唔到

文: 羅志宏
2022.04.21

女藝人周秀娜最近忙於趕拍新劇《疊影狙擊》,但原來近期一直飽受皮膚敏感困擾,日前在社交平台上發文交代病況,表示因為全身敏感,胸頸手腳位置生滿粒粒,雖然已經三度求醫,但情況未有好轉,更慘呻:「全身痕到瞓唔到…」打針兼服用類固醇後仍痕癢難耐。

周秀娜日前在IG限時動態上發文自揭皮膚敏感嚴重,在胸口、頸部、手腳四肢位置都生滿紅點和粒粒。娜姐就表示拍畢水泥廠外的戲份,夜晚收工後便有皮膚敏感的情況出現,直言「全身痕到瞓唔到」,先求醫加大藥效、其後再次求醫打針兼服用類固醇後,情況仍未好轉。

可能受天氣轉變影響,加上外景拍攝場地有欠乾淨,同時周秀娜的全身皮褸戲服包到冚,出汗後令生滿敏感粒粒的位置情況再變差,因此全身仍一直痕癢難耐。娜姐就在IG慘呻:「同一隻抗敏藥,同一隻藥膏加大藥效都係冇用,夜晚再去睇多次醫生,打咗支針再食埋類固醇……今日起身依然都係咁。#鬼叫你病咩 #你估我想㗎」,一眾粉絲都紛紛留言關心娜姐。


圖及來源:IG@周秀娜


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓