TVB高層樂易玲自爆近年「最跌眼鏡港姐」首選 17年港姐冠軍雷莊兒獲讚「身形好、close-up就⋯」

文: 羅志宏
2022.04.26

今年適逢TVB《香港小姐競選》50周年,早前正式展開2022年度的全球招募,一眾歷屆港姐就聯同高層曾志偉和樂易玲出席宣傳活動,樂易玲講到過往通常一眼都會看得出,某些女生會在娛圈大有作為,而當被傳媒問到歷屆有否一些「眼前一亮港姐」或「最大跌眼鏡港姐」時,樂易玲亦大方回答。

樂易玲被問到「眼前一亮港姐」或「最大跌眼鏡港姐」時,就罕有自爆「大跌眼鏡」的應該就是2017年的港姐冠軍雷莊兒。樂易玲解釋「佢身形好好」,指模特兒出身的雷莊兒在台上表現一定標青,「但係影close-up就一定唔係好似佢成個身形咁(好)囉」。

樂易玲續稱:「我哋嗰時都有啲擔心,呢個香港小姐選咗出嚟,我哋覺得佢唔會留喺香港,因為佢參選時已經講咗佢嚟玩吓,選完多數會返去外國」。樂易玲又謂當年賽果是大家投票,結果亦一如所料,卸任後便返回外國。

現年27歲的雷莊兒,於2017年參加香港小姐奪冠,當年她當港姐決賽當晚,她本來與另一佳麗何依婷票數相同,最後由持有2票的Do姐鄭裕玲投下關鍵一票,令雷莊兒奪冠。由於結果與大部分人的期望有落差,因而令雷莊兒受到質疑。她卸任後沒有留在香港發展演藝事業,返回加拿大後,早前代表香港參加「Miss Face of Humanity 2022」選美比賽,更贏得殿軍殊榮。


►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

圖及來源:節目截圖、IG@雷莊兒


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓