王敏奕被傳離婚後首度公開現身回應婚變傳聞 老爺曾志偉傍實代為澄清18字言論耐人尋味

文: 羅志宏
2022.04.26

藝人王敏奕(Venus)與曾志偉兒子曾國祥日前傳出離婚傳聞,兩年半婚姻疑似亮起紅燈。兩人於2019年9月對外公布結婚消息,更有結婚戒指的「紋身」見證拍拖六年情,婚後一直表現恩愛。突傳離婚消息後,王敏奕於26日出席新劇造型記招時,就首度公開回應婚變傳聞,更有老爺曾志偉傍實幫口澄清。

對於兒子曾國祥與王敏奕的被傳離婚一事,曾志偉就罕有傍實王敏奕回應傳聞。曾志偉先開聲回應:「話我個仔離婚,真係無得頂。大家咁關心我,但係全部都係假。我哋做演藝界成日講,有人提好過冇人提⋯⋯結果都係謠傳,咁得啖笑啦⋯⋯我話畀個仔聽,佢都唔覆我⋯⋯早兩日前先一齊食過飯,咁快又離婚,唔係啊話?!」王敏奕在旁亦一直點頭示意。

當被問到是否擔心王敏奕獨自回應所以要親自現身時,曾志偉就揚言「唔擔心」,還表示無收到屋企電話通知就知道一定是假新聞,更拋下18字耐人尋味的言論:「如果離婚,佢哋覺得幸福嘅,咪由得佢哋離囉」,表示對傳聞一笑置之。

王敏奕亦開腔解釋:「得啖笑啦,個傳聞一定係假。紋身平時拍嘢係要遮嘅」,更揚言「我哋非常之好」。對於被指在IG社交平台上突然刪走結婚相和合照,王敏奕就表示IG社交平台的相片是由公司PR決定,需要清一清相,整理一下,無須過份揣測。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

圖及來源:節目截圖

曾志偉兒子曾國祥與王敏奕驚傳離婚!女方私人帳號撤曾太之名兼突然刪走結婚相惹婚變疑雲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓