42歲林峯新造型見滄桑罕有連走兩台宣傳新歌 婚後捱到殘網民嘆曬黑大走樣:好似尋秦記寡人

文: 羅志宏
2022.05.02

現年42歲的男藝人林峯,近年在中國大陸拍下不少劇集作品,專心發展演員工作。同樣是專業歌手出身的他,繼早前推出全新廣東話派台歌《幼稚未完》,林峯最近就重返樂壇,全面投入宣傳新歌的工作,更罕有去齊昔日娘家TVB和首度亮相ViuTV,不過林峯的捱殘走樣就意外成為焦點。

曾經憑「chok樣」紅極一時的男神林峯,近年將工作重心放在內地;早前帶著全新派台歌《幼稚未完》首度亮相ViuTV《Chill Club》,是他離巢娘家TVB後首次作客ViuTV的節目。不少網民就將焦點放了在林峯的走樣上:「好似尋秦記寡人」、「男神都老了」、「人夫不易做」。

不過,林峯自於2019年10月被爆出結婚的消息,與大陸模特兒張馨月結為夫妻,林峯榮登人父後使佬味漸濃,見住囡囡Luna,就一臉慈父樣更添幾分成熟男人味,一副chok樣近年仍keep得相當好;這次可能工作排得密密麻麻,曬黑新造型漸見滄桑,將靚仔樣大打折扣!

圖及來源:WEIBO@林峯、張馨月、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓