姜濤生日|姜濤拍片發表1分鐘生日感言多謝姜糖付出 「希望疫情快啲過,一齊渡過呢段艱難時刻」

文: 羅志宏
2022.04.30

姜濤生日快樂!今日4月30日是MIRROR人氣王姜濤23歲生日的大日子,一眾「姜糖」出錢出力大搞全港生日應援,有一日免費電車遊,又有Pop Up限定店。備受寵愛的的壽星姜濤一樣好識冧「姜糖」,特意拍片發表1分鐘生日感言,親自感謝「姜糖」為他做付出的一切,更講到今年的生日願望,背後意義暖心。

姜濤特意拍片發表1分鐘生日感言:「Hello大家好我係姜濤,首先好多謝大家一直以嚟、我入行以嚟對我生日嘅應援,尤其是今次見到大家好用心準備我嘅23歲生日,所以都發自內心好多謝大家。其實我嘅生日願望,好簡單,我諗好多人都一樣,應該都係希望疫情快啲過,希望每個人可以快啲回復返正常嘅生活,但喺疫情期間,希望大家都要充滿愛,大家都可以互相幫助,一齊渡過呢段艱難嘅時候,咁我哋就可以快啲去旅行。所以都再次都希望所有人都身體健康,希望支持我嘅fans姜糖們,你哋都可以永遠幸福。」



圖及來源:Viu1娛樂新聞

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓