禮物折現 媽咪最開心! 韓國Daiso母親節禮盒設放錢機關

文: U Magazine
2022.05.06

今個星期日就到母親節,仲未諗到買甚麼禮物送給母親的子女們,最後可能都是折現算了吧!不過就咁畀 cash 又太無誠意了吧,想加少少儀式感的話,不如參考韓國 Daiso 如何將金錢融入禮盒及家居裝飾,媽咪收到雙眼仲唔閃閃發金光!

Daiso 近日推出一系列康乃馨禮盒及飾品,當中不少都設有擺放錢幣的機關,設計特別卻不土豪,雖然香港 Daiso 未有引入,不過孝順子女們都可用作參考,handmade 一份金光閃閃的禮物給媽媽!

花籃 5000 韓元
以為只是普通的立體的紙花裝飾就錯了吧,下方設有機關拉出 money!
花盒 5000 韓元
當媽味拉開中間位置的感謝卡,一定非常驚喜。

花花  banner 2000 韓元
連 banner 都可以入錢,犀利!
蛋糕插牌 1000 韓元
紙幣放入信封,再將 cake topper 擺上母親節蛋糕或花束上,增添氣勢!
text/zuki
========
同場加映
【#蝸居睇樓團】小西灣舊居屋變身日式部屋|客廳藏千本漫畫|和式風呂浸缸

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓