Ian陳卓賢新歌《Got U》直白情歌甜度爆標 MV化身黑馬王子帥氣騎馬變大細路晒激罕水著look

文: 羅志宏
2022.05.06

陳卓賢(Ian)新歌〈Got U〉正式面世!繼〈留一天與你喘息〉後,MIRROR成員Ian最新推出2022年第二首派台作品〈Got U〉,是繼2020年〈正式開始〉、2021〈DWBF〉後又一首甜度爆標的情歌。

Ian形容〈Got U〉是一直白情歌,他說:「其實〈留一天與你喘息〉我唔係好當佢係情歌,因為好多時候,擺喺唔同對象,好似朋友、家人、身邊所有人,甚至是寵物都啱用,但〈Got U〉就係好直白嘅甜蜜情歌,直接話俾對方聽,因為有你,所有問題都解決晒。」今次Ian繼續負責作曲部份,並首度與填詞人T-Rexx合作。

〈Got U〉的歌詞甜到漏,但今次MV的故事卻十分傷感:講述女主角因眼疾,與Ian的甜蜜溫馨逐漸從幸福的日常中漸漸流走,但Ian卻覺得導演構思了這個傷感的故事,卻十分合理,他說:「人生不如意事十常八九,淨返一二就係開心事,正正因為有傷感嘅事,當有令你好開心或者好難得嘅事情出現時先特別顯得珍貴,而每一樣好開心嘅事嘅背後都一定有好長篇嘅故事,例如:一對情侶走到白頭到老背後都經歷好多,甚或有好多爭執、唔愉快嘅事。每一個美好故事背後,都一定有個傷感啲、現實啲嘅背景,所以MV劇情好合理。」

MV中,為了呈現一對情侶的甜蜜溫馨畫面,Ian有機會首嘗騎馬的滋味,穿上黑色牛仔褸的他,騎上馬背即化身「黑馬王子」,型格帥氣兼備,而Ian自己拍攝當日也騎得十分開心,瞬間變大細路!拍攝當日正值暴風雨前夕,氣溫逾30度,但另一甜蜜場口則讓Ian與女主角可以在天台的水池中玩樂,透心涼一番,但Ian笑指:「都舒服嘅,落去嗰下涼浸浸,但真係坐落去嗰下又怪怪地,可能因為知道自己著住便服,然後著住正常內褲,如果著住泳褲加沙灘褲,成件事就好啱數。Physically(肉體上)又唔係好唔舒服,只係心理上覺得唔係著住一件好Appropriate(合適)嘅衫褲,但熱辣辣浸住水食下西瓜幾爽。」

至於另一場景,只見Ian手執咪高峰,與女主角在鏡頭前忘形高歌,不過MV中卻未有聽到Ian在唱甚麼,相信很多粉絲都會即時猜想歌曲名字,Ian即給予點點提示,讓大家估一下,他道:「唱呢隻歌係因為近期睇咗一套電影,電影裡面有出現呢隻歌,當導演話要我唱一隻歌氹女主角開心,要成個人好開心好有氣氛嘅時候,腦內第一時間就Pop Up(彈出)呢隻歌。係一位好敬佩嘅藝人前輩作品,所以第一時間就諗到,同時亦係向呢位前輩致敬,我自己都好鍾意呢隻歌,細細個就聽㗎喇!」憑藉Ian的提示,大家又估到了嗎?

即睇Ian 陳卓賢 《Got U》MV:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓