炎明熹8歲妹妹正面外貌曝光!餅印外表擁同款瀏海 Gigi北上探父母闊別兩年終一家團聚

文: 羅志宏
2022.05.08

炎明熹(Gigi)近期憑《聲生不息》於內地打開知名度,微博粉絲激增至30萬多,可謂人氣再度急升。日前,炎明熹就繼續在網上開直播,與一眾「Gi炎粉」互動,她的8歲妹妹亦首次露樣出鏡,見到「小Gigi」擁有同款瀏海,外表餅印十足。而Gigi自參賽《聲夢傳奇》後,闊別兩年終於衣錦還鄉、光宗耀祖,與父母一家團聚。

炎明熹連日來都有開直播與粉絲互動,日前就素顏上陣架上眼鏡,表示終於跟闊別兩年的家人見面,直言「我父母就喺我身邊,好開心」;而由於粉絲反應熱情,炎明熹更抱起8歲妹妹入鏡,向粉絲介紹妹妹:「呢個係我妹妹,Hello!似唔似?佢嘅皮膚就係我當年嘅皮膚,好渴望有咁樣嘅皮膚」,見到兩姐妹外表餅印十足,同款瀏海一樣非常可愛。

疫情之下,炎明熹難得返內地工作,能夠北上探望父母,終於可以一家團聚,不少粉絲都替她感到高興。炎明熹透露首日接媽媽收工,久別重逢的兩母女不禁相擁而泣,「父母話我係佢哋嘅驕傲,知道我非常努力!當我第一日喺喼拎個獎座出嚟,我媽咪攞住個獎就喊咗,然後到我嫲嫲喊」。去年Gigi贏得《聲夢傳奇》冠軍時,曾坦言「目標係返去探爹哋媽咪」,如今衣錦還鄉絕對值得欣慰。

炎明熹在香港出世,自小與姑媽姑丈住在同一屋簷下,而其父母及弟弟妹妹就長居內地。她曾透露弟弟及妹妹分別為12歲及8歲,坦言很少與弟妹見面,只有放長假才會回內地探望家人。她表示每次返港會都很想念家人及有點不開心,但長大後明白人始終要成長,加上香港家中的姑媽姑丈及表哥表姊都很疼愛自己,已經逐漸適應這種生活。

圖及來源:IG@炎明熹、節目截圖、直播截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓