天后鄭秀文榮登2022年第一季社交廣告首席KOL 廣告銷量額揮低MIRROR四位成員登十大之冠

文: 羅志宏
2022.05.11

天后鄭秀文(Sammi)於廣告媒體監察公司「admangohk」統計數據,榮登2022年第一季度香港社交廣告擁有最高廣告額的KOL,成為榜首冠軍,力壓人氣天團MIRROR,包括姜濤共四位成員打入十大。

根據admangohk的統計數據顯示,香港五波疫情對 2022年首季社交廣告支出產生巨大的影響。與去年同期相比,Facebook 和 Instagram 的廣告支出走向不同,第一季度兩者的總廣告支出總計9.22億,佔香港整體廣告支出的15%。IG在此期間表現良好,化妝品和護膚品是IG產品類別的第一名,增長12%。匯豐銀行在廣告商中排名第一,而鄭秀文則成為廣告銷量額最高KOL。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

成為首席KOL,鄭秀文回應:「呢個報告嘅結果令我覺得好有趣,原來我作為歌手同演員,都可以同時『兼職』KOL呢個領域,而且絕對係可以做得到㗎喎。事實上,我本身嘅個性同日常生活中,都非常愛『身體力行』去試不同嘅新產品和新地方,絕對係好奇寶寶。或者我從而家開始,可以『斜棟』埋KOL。我相信我會做得好投入,因為試產品試新嘢然後推介俾人,我本身就好like㗎!」

此外,鄭秀文日前推出在日本印製粉紅色膠碟《FAITH》,反應熱烈,一度斷貨,唱片公司現火速補貨。

 

圖及來源:IG@鄭秀文、寰亞

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓