Bob林盛斌自爆入行初期遭受冷眼被嗌「阿豬阿狗」 IG發文剖白面對負評心態獲讚EQ高

文: 羅志宏
2022.05.13

TVB演講節目《360秒人生課堂》轉眼來到最後兩集,演講嘉賓除了有棟篤笑角度講述歧視問題的印度裔香港人阿V、曾因陷全身癱瘓難關、一度有意尋死的Rabbi、面對「淪落」指控的Sales Tony、以及感激亡母無私付出及照顧的魯振順。主持Bob更會以壓軸演講嘉賓身份,講述自己入行初期如何遭受冷眼,以及感激嘲諷過他的人成就今時今日強大的自己。

Bob在節目中訴說了自己的故事:「記得當年喺電台冇節目做,突然有一日有機會畀我錄電台廣告,平時錄廣告嗰位DJ係啤梨(葉文輝),嗰日佢唔舒服,但個廣告又趕住出街,監製一見到我行過就話:『你啦!』就係咁,我錄咗我人生第一次電台廣告。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

Bob續稱:「我好開心,好畀心機。個客聽完第一句就問:『呢把聲邊個嚟?阿Bob?乜水嚟架?你唔好搵啲阿豬阿狗去錄我啲廣告吖。得得得,個廣告唔出街住,你等啤梨好番先再錄啦。」揭露了回到未紅時,曾被嗌「阿豬阿狗」,咬刀切齒遭受冷眼。

Bob日前亦有在IG社交平台上剖白面對負評的心態:「哋做娛樂圈嘅,目的就係要娛樂大家,佢喺你個社交平台留言,插吓你,鬧吓你,然後佢身心舒泰咗喎,自我感覺良好咗喎,咁我哋都算完成咗我哋喺呢行要做嘅任務吖!同埋其實嗰啲唔鍾意你嘅人,佢係有機會連自己都唔鍾意自己,你又點可以要求佢會好鍾意你呢?Haters gonna hate,so what?」不少網民就留言讚Bob的EQ高,認同「盡力做好自己已經足夠」。

圖及來源:IG@BOB、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓